Od rekrutacji do immatrykulacji - główne etapy działań
Uprzejmie informujemy, że możliwość kontaktu telefonicznego z pracownikami Biura ds. Przyjęć na Studia jest w dni powszednie w godzinach 9.00-12.00 i 13.00-15.00.
Bardzo prosimy o zapoznanie się z informacjami dostępnymi na stronach internetowych uczelni przed dzwonieniem do Biura.
1. Zarejestruj się jako kandydat na studia
- wypełnij formularz zgłoszeniowy, czyli załóż Internetowe Konto Rekrutacyjne (IKR), a więc m.in. wybierz interesujące Cię kierunki studiów, załącz (jeśli Cię to dotyczy) skany odpowiednich dokumentów i uzupełnij swoje wyniki maturalne,
- dokonaj opłaty rekrutacyjnej,
- dopełnij ewentualnych pozostałych formalności.
2. Weź udział w procedurze kwalifikacyjnej
- system przeliczy punkty kwalifikacyjne i zostaną podjęte decyzje kwalifikacyjne.
3. Zapoznaj się z wynikiem rekrutacji
- komunikat o wyniku rekrutacji otrzymasz poprzez konto IKR – zgodnie z terminarzem rekrutacji.
4. Złóż wymagane dokumenty
- jeśli otrzymałeś komunikat o zakwalifikowaniu do przyjęcia na studia, to terminowo dostarcz oryginały wymaganych dokumentów i odbierz zawiadomienie o wpisie na listę studentów,
- pobierz z IKR skierowanie do lekarza medycyny pracy, uzyskaj (po wykonaniu zleconych badań) orzeczenie o braku przeciwwskazań do podjęcia studiów i dostarcz je do dziekanatu wydziału/kolegium przed rozpoczęciem zajęć.
5. Immatrykulacja
- nabądź prawa studenckie po złożeniu ślubowania akademickiego,
- weź udział w inauguracji roku akademickiego.